סטלה ויינשטיין: "כבר אין קונים לשקרים של ליברמן"

    אסתי פלד No Comments on סטלה ויינשטיין: "כבר אין קונים לשקרים של ליברמן"

    מנכלי"ת מפלגת ימינה לשעבר סטלה וינשטיין לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אנחנו כבר דור ישראלי לגמרי, ליברמן משתגע מזה. קהל המצביעים שלו שלהם הוא יכול לשקר הוא הולך ומצטמצם, הקהל מתחיל להבין את השקרים האלה" | האזינו

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סטלה וינשטין, לשעבר מנכלי"ת מפלגת ימינה שהתפרקה לאבי מימרן ב"מהדורת המרכזית": "אני עוד לא קיבלתי החלטה איפה להיות בבחירות הקרובות, אני רוצה לדאוג לציבור של בני ה30\40 שמניעים את המשק, אולי אעשה את זה מחוץ למערכת הפוליטית"

    "בנט שואף לחזור בעתיד למערכת הפוליטית, גם אם הוא יעבור את אחוז החסימה הוא לא יחזור עכשיו. מה שהוא עשה זה מה שנכון לו לעשות בעת הזו, הוא רוצה לחזור מחוזק בהמשך".

    "אלה שרואים בו ראש ממשלה טוב לא יצביעו הפעם לצערי. אני לא רואה את מחנה השינוי מצביע לרוח הציונית, השיח של אחדות זה שיח שאין לא קונים. פשוט לא צריך מתווך לאחדות".

    "איילת שקד רוצה לרוץ עד הסוף, לדעתי היא שרת הפנים מהטובות שהיו כאן, אבל אזרחים לא מצביעים לפי איכות השרים. אבל צריך לראות מה יהיה בהמשך".

    "ליברמן נתן כח יתר לפקידות באוצר, ראינו את התוצאות. האזרח משלם על זה ביוקר. אנחנו, הדור השני של יוצאי בריה"מ כבר דור ישראלי לגמרי, ליברמן משתגע מזה. קהל המצביעים שלו שלהם הוא יכול לשקר הוא הולך ומצטמצם, הקהל מתחיל להבין את השקרים האלה".

    "מפלגות ממוקדות לעולים רק מנציחות את בעיות העולים, כי הן לא נותנות להם אופציות להתפתח, זה בדיוק הבעיה של ליברמן, אנחנו כבר צורכים תקשורת בעברית, זה לא מה שהיה פעם".

    האזינו:



    0 תגובות